Розклад дзвінків

1 урок 8:30 – 9:15 5 урок 12:30 – 13:15
2 урок 9:35 – 10:20 6 урок 13:25 – 14:10
3 урок 10:30– 11:15 7 урок 14:25 – 15:05
4 урок 11:25 – 12:10


Права дитини


Уряд України зобов’язався дотримуватись принципів Конвенції Організації Об’єднаних Націй з прав дитини. В ній виголошено, що діти мають права, одним з яких є право на захист від будь-яких форм фізичного і психічного насильства та навмисного приниження.


Десять кроків, щоб стати кращими батьками

1. Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини. Батьківська любов допомагає дитині формувати впевненість у собі, викликає почуття власної гідності.

2. Прислуховуйтесь до того, що говорить Ваша дитина. Цікавтеся тим, що вона робить і відчуває.

3. Всі взаємостосунки, в тому числі й ті, що будуються на любові й довірі, потребують певних обмежень. Батьки самі мають визначити ці обмеження для дітей. Пам’ятайте, що порушення дітьми будь-яких обмежень є для них природним проц

есом пізнання, і не варто це розцінювати як прояв неслухняності. Діти почуваються більш безпечно, коли батьки також дотримуються визначених ними обмежень.

4. Сміх допомагає розрядити напружену ситуацію. Часом батьки бувають занадто серйозними. Це заважає їм сповна відчути радість батьківства. Вмійте побачити веселі моменти й дозволяйте собі сміх при кожній нагоді.

5. Намагайтесь побачити світ очима Вашої дитини і зрозуміти її почуття.
Пригадайте, як Ви почувалися. Коли були дитиною, і яким незрозумілим здавався Вам світ дорослих, коли в Вами чинили несправедливо.

6. Хваліть і заохочуйте дитину. Сподівайтеся, що дитина поводитиметься добре, й заохочуйте докладати зусиль для цього. Хваліть її за хорошу поведінку.

7. Поважайте свою дитину так, як поважали б дорослого. Дозвольте дитині брати участь у прийнятті рішень, особливо тих, що стосуються її. Прислухайтеся до думки дитини. Якщо Ви змушені сказати дитині щось неприємне, подумайте, яким чином Ви сказали б це дорослому. Вибачайтеся, якщо вчинили неправильно по відношенню до дитини.

8. Плануйте розпорядок дня дитини. Малі діти почуватимуться більш безпечно, якщо дотримуватимуться чіткого розпорядку дня.

9. У кожній сім’ї є свої правила. Будьте послідовними і їх дотриманні, про намагайтеся виявляти певну гнучкість щодо дотримання цих правил маленькими дітьми. Діти можуть бути введені в оману, якщо одного дня правило виконується, а іншого – відміняється.

10. Не забувайте про власні потреби! Коли батьківство починає надто нагадувати важку працю, і ви відчуваєте, що Вам бракує терпіння, приділіть трохи часу лише собі. Робіть те, що приносить Вам задоволення. Якщо Ви розумієте, що втрачаєте контроль над собою і можете накричати на дитину, образити, принизити чи вдарити її, залиште дитину на кілька хвилин, порахуйте до десяти і заспокойтеся.


Щоденний одяг для занять (хлопці):


• для учнів 1-7 класів діловий костюм: піджак чорного, брюки чорного кольору
• для учнів 8-11 класів діловий костюм чорного кольору
• Сорочка біла або однотонна світлого кольору
• Краватка чорна або однотонна стриманого кольору
• Туфлі (не кросівки)


Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі:

• Легкий светр (гольф) під піджак.
• Жилет (на сорочку під піджак).

Зміни, які допускаються влітку, при високій температурі:

• Біла сорочка з коротким рукавом (не футболка) без піджака.
• Літні відкриті туфлі.

Щоденний одяг для занять (дівчата)

• Для учениць 1-7 класів діловий костюм (жакет чорного та спідниця без розрізів до коліна чорного кольору; жакет чорного кольору та брюки (не джинси та не stretch – модель) чорного кольору; жакет чорного кольору та сарафан чорного кольору) .
• Для учениць 8-11 класів діловий костюм чорного кольору (жакет та спідниця без розрізів до коліна, жакет та брюки (не джинси та не stretch – модель) чорного кольору, жакет та сарафан чорного кольору) .
• Блуза біла або однотонна світлого кольору (не футболка або майка).
• Туфлі (без підборів або невисокий каблук, платформа помірної висоти, не кросівки).
• Колготи тілесного або темного кольору.

Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі:

• Легкий светр (гольф) під жакет.
• Жилет (на блузу під піджак).

Зміни, які допускаються влітку при високій температурі:

• Блуза з коротким рукавом (не футболка) без жакета.
• Літні відкриті туфлі.


Закликаємо до співпраці



Якість сучасної освіти залежить не лише від навчання, а й від виховання майбутнього громадянина. Ваша дитина повернулась зі школи не така як завжди. У неї немає настрою, або навпаки стан підвищеної збудженості, а якийсь один предмет вона вперто не бажає вчити. Отримує зауваження в щоденник, погані оцінки. В чому справа?

Можливо у вашого сина чи доньки виник конфлікт з учителем. Якщо це так – не треба сварити дитину, а краще довідатися в чому полягає суть конфлікту. В любому випадку ніколи не покладайте всю провину на вчителя, ніколи не обговорюйте недоліки вчителя. Розумним бути пояснити дитині, що вчитель теж людина і у нього можуть бути проблеми. Адже ми живемо в нелегкий час. А проблеми і втома – це причини роздратованого настрою.

Зустріньтеся з учителем, але не висувайте звинувачень перш, ніж ви його вислухаєте. Поводьтеся делікатно і вам вдасться вичерпати конфлікт ще до його початку. Завжди намагайтеся розв’язати ситуацію спочатку з учителем, а в разі непорозуміння звертайтеся до адміністрації школи.

Найчастіше конфлікти виникають у середньому та старшому шкільному віці, тобто у віці 13 – 18 років. Причин конфлікту може бути декілька. Однак найпоширеніші з них, це:

– Акселерація ( прискорений зріст та фізичний розвиток дітей у порівнянні з попередніми поколіннями). Це явище прискорює протікання підліткового періоду і загострює його. А, як відомо, підлітковий вік вирізняється ускладненнями у вихованні. І батькам, і педагогам важче зрозуміти потреби та внутрішній стан учня. Непорозуміння з боку дорослих викликає протест у підлітка. В результаті змінюється ставлення до навчання;

– Учень відмовляється виконувати вимоги, які висуває вчитель. Відмова може виражатися як у діях так і словами. Підліток прагне відстоювати свою думку і бути почутим. Це – конфлікт непокори;

– Конфлікт єдності. Дитина веде себе так, як прийнято в середовищі ровесників. Бо, якщо буде вести себе по іншому, його будуть дражнити образливими словами;

– Конфлікт лідерства. Дитина бачить в особі вчителя конкурента;

– Конфлікт нелюбові. Діти навмисно виводять вчителя з себе, знаючи, що він не може примінити силу;

Придивіться до поведінки своєї дитини, частіше розмовляйте з нею про шкільні справи, приділяйте увагу якості освіти вашої дитини, ходіть якомога частіше до школи, поспілкуйтеся з учителями. Приймайте участь у вихованні вашого сина чи доньки, а не перекладайте свої обов’язки на школу.

Тільки у співпраці школи і сім’ї можна досягти успіху.


ДОРОЖНЯ АБЕТКА

/Files/images/3.jpeg/Files/images/2.jpeg/Files/images/1.jpeg/Files/images/3-т.jpeg

Безкоштовна "гаряча лінія" для осіб з тимчасово окупованих територій по питанням прав та свобод

0-800-309-110 ГО "Донбас СОС".

Кiлькiсть переглядiв: 5649